ثبت شکایات به صورت آنلاین

لطفا قبل از طرح شکایت خود "سوالات پرتکرار در خصوص شکایت" را ملاحظه فرمایید.

مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه به منظور سهولت در ثبت شکایات و کاهش زمان پاسخگویی به شکایات ، سامانه آنلاین ثبت شکایات را راه اندازی نموده است. لذا می توانید با تکمیل فیلدهای ذیل، شکایات،انتقادات و پیشنهادات خود را از عملکرد واحدهای تابعه دانشگاه ثبت نمائید. در این صورت موضوع ثبتی شما به صورت خودکار توسط سیستم ذخیره شده و کد رهگیری به شما ارائه می گردد. سپس توسط این مدیریت بررسی و شما می توانید نسبت به پیگیری آن از طریق قسمت پیگیری (سمت راست صفحه) و با درج کد رهگیری اقدام نمائید. در صورت عدم دریافت نتیجه پس از گذشت ده روز از تاریخ تنظیم شکایت با شماره تلفن 33534706 مدیریت بازرسی، ارزیابی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه تماس حاصل فرمائید.
  • 0
  • نام و نام خانوادگی*
    1
  • لازم به ذکر است که این مدیریت از بررسی شکایات با مشخصات هویتی غیرواقعی و جعلی معذوراست، در صورت درخواست محرمانه بودن هویّت خود، اطلاعات شما محفوظ خواهد ماند. در صورت عدم تمایل به ارائه مشخصات و گزارش یک موضوع، خواهشمند است از طریق فرم گلوگاه فساد نسبت به ثبتِ مطالب مد نظر خود اقدام فرمائید و ازثبتِ مشخصات غیرواقعی خودداری فرمایید.
    2
  • کد ملی*
    3
  • تلفن همراه*
    4
  • با توجه به لزوم پاسخگویی به شکایات، ثبت شماره تماس معتبر جهت برقراری ارتباط الزامی می باشد.
    5
  • نوع پرونده*
    شکایت
    درخواست
    انتقاد یا پیشنهاد
    6
  • نوع شاکی*
    حقیقی
    حقوقی
    شکوائیه جمعی یا گروهی
    7
  • تاریخ موضوع مطروحه*
    8
  • واحد مورد نظر (شکایت، درخواست، انتقاد یا پیشنهاد)*
    9
  • نام شهرستان*
    10
  • موضوع شکایت*
    11
  • فرد یا افراد مورد شکایت*
    12
  • شرح شکایت*
    13
  • ارسال مستندات در خصوص شکایات مطرح شده* فایل خود را ضمیمه کنید
      14
    • قبل از بارگذاری مستندات حتما به موارد ذیل دقت نمایید. در صورتیکه نامه دست نویس شخص (حقیقی) باشد. 1) نامه خوانا باشد. 2) نامه ارسالی حتما با عنوان "گیرنده" باشد. 3) حتما انتهای نامه شماره تماس و امضا و تاریخ داشته باشد. 4) در صورتیکه در نامه به پیوستی اشاره شده حتما فایل پیوست ضمیمه گردد. در صورتیکه نامه از شرکت (حقوقی) ارسال می گردد. 1) حتما با سربرگ و مهر و امضا شرکت باشد. 2) حتما شماره و تاریخ شرکت در نامه درج شده باشد. 3) عنوان گیرنده مشخص شده باشد.
      15
    • در صورت مراجعه به سایر مراجع رسیدگی به موضوع شکایت، مستندات خود را پیوست نمائید.* فایل خود را ضمیمه کنید
        16
      • پیشنهادات و انتقادات در خصوص موضوع مطروحه*
        17
      • پست الکترونیکی*در صورت تمایل پست الکترونیکی خود را وارد نمائید.
        18